Corporate Events Travis
English English

De ce noi?

O echipa de profesionisti, o companie de incredere

 

Noi, cei de la Travis, ne dorim ca tu sa ne consideri o parte din afacerea ta, oferindu-ti servicii utile, de buna calitate si la un pret corect.

Pentru ca intelegem importanta calatoriilor in scop profesional sau cea a evenimentelor bine organizate, am creat un departament specializat - Travis Corporate & Events - care ofera servicii dedicate clientilor persoane juridice (companii, institutii, organizatii etc.)

In functie de natura solicitarii tale, selectam profesionisti din diferite departamente ale agentiei (ticketing, transport auto, rezervari hoteliere etc.), pentru a crea o „echipa de proiect” dedicata evenimentului tau. Astfel, vei beneficia de solutii profesionale, personalizate pentru calatoria sau pentru evenimentul tau.

Cu promisiunea ca solicitarile tale vor fi tratate intotdeauna cu maxima atentie, am fi onorati sa devii clientul nostru si iti multumim anticipat pentru increderea acordata.


Cu stima,
echipa Travis Corporate & Events


 Discuta cu un consultant Travis Corporate
 la 0745 252005 pentru o oferta personalizata.

 

Atuurile noastre

• Experienta acumulata pe parcursul celor 15 ani de activitate;
• Personal specializat si bine pregatit;
• Garantia calitatii serviciilor prin acreditarile obtinute si afilierile realizate;
• Consultanta gratuita, ajutadu-te astfel sa cresti randamentul bugetului de calatorii;
• Personal dedicat companiei tale si servicii personalizate;
• Disponibilitate 24/7 pentru rezervari si situatii de urgenta;
• Furnizori de servicii verificati in baza unui istoric de colaborare;
• Oferta variata si flexibila din care sa poti alege varianta optima de calatorie sau de eveniment;
• Tarife si taxe de serviciu transparente, negociabile in functie de volumele de vanzari;
• Rapoarte personalizate care permit analiza cheltuielilor de deplasare;
• Tehnologie de ultima ora care ne faciliteaza accesul la numeroase solutii;
• Facilitati de plata si decontare;
• Programul de fidelizare myTravis si acces la programele specializate de fidelizare ale furnizorilor, prin care poti beneficia de numeroase avantaje.


Beneficii pentru companii:

Colaborand cu Travis ca agentie specializata in servicii corporate castigi:
Bani prin optimizarea bugetelor de calatorie datorita tarifelor speciale, a taxelor de serviciu negociabile, a facilitatilor de plata si management al programelor de fidelizare corporate ale principalelor companii aeriene si lanturi hoteliere;
Timp si confort: transmiti comanda telefonic, prin email sau prin sistemele noastre de rezervari online, iar in cel mai scurt timp vei primi o oferta personalizata;
Cresterea eficientei angajatilor prin eliminarea unor sarcini de lucru pentru care nu au fost pregatiti si care consuma timp si resurse ale companiei tale;
Siguranta, garantata de sistemele profesionale utilizate, de partenerii verificati in timp si nu in ultimul rand de notorietatea agentiei Travis pe piata de turism interna si internationala. Testimoniale si recomandari ale clientilor nostri sunt motive suplimentare pentru a ne acorda incredere.

 

Beneficii pentru angajati si parteneri:

• Prioritate la ofertare fata de alti clienti individuali;
• Vouchere cadou sau tarife preferentiale pentru destinatii de vacanta din Romania si din strainatate;
• Pachete de vacanta create special pentru angajatii si partenerii companiei;
• Reduceri permanente la inchirierea de autoturisme si rezervarea biletelor de avion prin sistemele noastre online;
• Puncte suplimentare in programul de fidelizare myTravis;

Tehnologie de varf pentru calatorii de afaceri

Pentru a fi capabili sa-ti oferim solutiile potrivite de calatorie si informatii pretioase, am investit in tehnologie de ultima ora. Astfel, vei putea controla bugetele de calatorie, vei putea primi rapoarte periodice si vei beneficia de facilitati de plata.

 

Amadeus Selling Platform

Este unul dintre cele mai performane sisteme globale de distributie (GDS) prin care agentii nostri pot rezerva instant bilete de avion, hoteluri, masini etc.


Amadeus e-Power

Este versiunea online a sistemului de rezervari bilete de avion prin care iti poti alege varianta ideala de zbor la cel mai bun tarif disponibil.


dcs plus

TINA by dcs plus

Este un sistem de management al activitatii si raportare special creat pentru agentiile de turism, care eficientizeaza relatia cu clientul si ofera rapoarte personalizate complexe.


AirPlus International

Este un furnizor global de solutii de plata pentru calatoriile corporate. Multiplele sale produse sunt create pentru a facilita platile calatoriilor de afaceri, evidentele contabile si analiza bugetelor de calatorie.

Calitate garantata 

De-a lungul timpului am obtinut acreditari si ne-am asociat cu parteneri care atesta bonitatea companiei noastre. Astfel, ai siguranta ca vei primi serviciile de calitate pe care ti le doresti. 


Am obtinut acreditarea IATA (International Air Transport Association) cu nr. 6921109-6 in 2003, la doar un an de la infiintarea agentiei. Acest statut ne creste credibilitatea si ne da dreptul sa emitem bilete de avion pentru companiile clasice, pastrand controlul asupra rezervarilor. Astfel iti putem oferi intreaga gama de servicii de ticketing pentru calatoriile tale corporate: rezervare, emitere bilet, monitorizarea eventualelor schimbari de orar ale zborurilor, modificari voluntare de data si anulare/rambursare a biletului de avion. 
 

Suntem membri ai Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT) inca de la infiintare in 2002. ANAT este principala organizatie patronala din industria turistica romaneasca, avand ca membri cele mai importante 500 de agentii din tara, cu o cota de piata cumulata de peste 85%. Prestigiul ANAT si codul de etica impus membrilor, garanteaza ca suntem o agentie de incredere, care iti ofera servicii de calitate, siguranta si profesionalism.

La inceputul anului 2015 ne-am alaturat aliantei globale ATG - AllStars Travel Group. Fiind o retea de agentii independente din peste 70 de tari, ATG combina intr-un mod fericit conceptul de "global travel management" cu resursele si cultura partenerilor locali pentru a crea o experienta de calatorie exceptionala angajatilor marilor corporatii. Prin divizia sa Corporate & Events, Travis este reprezentantul pentru Romania al ATG - AllStars Travel Group, fiind capabil sa ofere un pachet complex de servicii pentru calatorii si evenimente corporate.
 



In urma unei analize desfasurate pe parcursul mai multor ani in care am urmarit evolutia pietei de turism, in 2018 am creat si lansat impreuna cu alti 6 parteneri, TRAVEL NATION. Este prima alianta de agentii independente din Romania, menita sa faciliteze comunicarea cu principalii furnizori din industria calatoriilor, sa aduca plus valoare clientilor nostri si sa contribuie la cresterea standardelor turismului din Romania.

In 2006, cand a inceput operarea pe ruta Viena - Iasi - Viena, compania Austrian Airlines avea nevoie de un partener local de incredere pentru promovarea si vanzarea acestor zboruri. Cu aceasta ocazie am primit onorantul statut "Austrian Travel Partner" si am dezvoltat in timp o relatie privilegiata cu aceasta companie aeriana. Astfel, in functie de traficul companiei tale, iti putem oferi servicii profesionale de ticketing corporate cu tarife si conditii speciale pentru orice ruta operata de Austrian Airlines si nu numai. 
 

Meeting Professionals International (MPI) este cea mai mare asociatie de intalniri si evenimente din intreaga lume. Infiintata in 1972, MPI ofera educatie inovatoare si relevanta, oportunitati de networking si schimburi de afaceri si actioneaza ca o voce proeminenta pentru promovarea si dezvoltarea industriei. MPI are o comunitate globala de 60.000 de profesionisti de intalniri si evenimente, inclusiv peste 17.000 de membri angajati si publicul Plan Your Meetings. Are peste 90 de filiale si cluburi in 19 tari.

In urma unui audit al United Registrar of Systems (URS), reprezentant in Romania al United Kingdom Accreditation Service (UKAS), in anul 2013 am primit certificarea pentru standardul de calitate ISO 9001:2008 pentru agentii de turism (certificat nr. 58532/A/0001/UK/En). Acest document garanteaza, inca o data, ca suntem capabili sa-ti oferim tie si companiei tale servicii de calitate, in mod constant.
 

Europe NOW este un parteneriat de cooperare si reprezentare a celor mai importante companii de management al destinatiei din tari de pe intregul continent european. DMC-urile care fac parte din aceasta retea sunt unii dintre cei mai importanti furnizori de servicii la sol pentru industria MICE si pentru turismul de afaceri sau leisure.
 
travis vacante enjoy new destinations!
travis corporate enjoy success!
travis rentacar enjoy our cars!
 
travis mytravis